utorak, 28. studenoga 2017.

KADA SMA POSTALA PUNOLJETNA ODMAH SAM SE UDALA ZA COVJEKA KOJI JE IMAO



Kada sam postala punoljetna odmah sam se udala za muskarca koji je imao 45 godina,svi su govorili kako sam se udala zbog bogatstva da sam se prodala ali to su sve nevidjene gluposti. Ja koja sam bila siromasna i znam kako je biti samo na hljebu i vodi navikla sam i bez novca tako da mi to i nije puno znacilo ali to kako je on divan covjek je najvaznije. Jako je fin,kulturan,pazljiv pravi dzentlmen i to me najvise privuklo kod njega jer me tretira kao pravu damu i za 19-ti rodjendan mi je htio pokloniti auto ali ja to nisam zeljela jer nema potrebe i ovako imam svog vozaca mada mu govorim da mi nije potreban. Dao mi je i zlatnu karticu tako da mogu trositi koliko zelim novca ali ja mjesecno nikada nisam potrosila vise od 500€ i to bude kada me on natjera da idemo u shoping ali ljudi cim vide da neko ima novca odmah su price da se udas zbog toa.



0 komentari:

Objavi komentar