ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

ŽIVIM SA TATOM I MAĆEHOM KOJU JE TATA SKORO OŽENIO NAKON ŠTO SE RAZVEO OD MOJE MAME....



Živim sa tatom i maćehom koju je tata skoro oženio nakon što se razveo od moje mame. Imam 16 godina i sve to mi je teško palo i nekako sam tada i počeo da pušim. Kako me ne bi otkrili krijem se i često pušim na terasi kada svi spavaju. Tata je zbog posla kojim se bavi često odsutan od kuće i po par dana. Sinoć oko jedan poslije pola noći izađem na terasu da zapalim kad vidim svjetlo u sobi moje maćehe jer tate nema kući. Priđem prozoru i šokiram se.. Vidim kako maćeha zadovoljava našeg komšiju, čovjeka sa kojim se tata gadno posvađao i zbog koga se i razveo sa mamom. Prvi put u životu da vidim tako nešto uživo. Karma je čudo, jer se mama kune svim na svijetu da ga nikada nije prevarila ne sa tim komšijom nego ni sa jednim drugim muškarcom. Mislio sam da sve ispričam tati i pokažem mu klip, ali sam se predomislio i bolje da taj klip iskoristim za nešto drugo. Imam 16 godina i imati ženu pod vlastitim krovom sa kojom možeš raditi ONE stvari. Izgleda fantastično za svoje godine i ne mogu vjerovati da ću spavati sa njom, a hoću 100%.


0 komentari:

Objavi komentar