subota, 9. prosinca 2017.

BIO JE PETAK I PRAVILA SAM SE DA ME BOLI STOMAK KAKO BI ME ŠEF RANIJE PUSTIO SA POSLA....



Bio je petak i pravila sam se da me boli stomak kako bi me šef ranije pustio sa posla i kako bih sa mužem ranije krenula na jezero, gdje smo planirali provesti vikend. Ali šef i nije bio baš dobre volje i kada je vidio da se prenemažem ustao je zaključao vrata kancelarije te mi prilično drsko rekao I MOJU ŽENU ČESTO ZNA DA ZABOLI I STOMAK I GLAVA, ALI JE JA USPJEŠNO IZLIJEČIM SVAKI PUT. Krenuo je na mene da me čupa, rasprema, odgurivala sam ga od sebe, jednostavno nisam željela da taj matorac od 50 godina uđe u mene.

.- Tada sam zgrabila za vaznu sa cvijećem koja mu je bila na stolu i nekontrolisano, iz sve snage ga udarila po glavi. Nije izgubio svijest, ali mu nije bilo dobro, ali nikako. Uspjela sam se izvući, jedino što sam nakon svega ostala bez posla i evo već 3 mjeseca sam na burzi. Ne znam ni da li ću više ikada i dobiti posao, obzirom kome sam se zamjerila. Nikome nisam ispričala zbog čega sam dobila otkaz, ali od tada me moj muž svakodnevno okrivljuje jer predpostavlja da sam dobila otkaz jer nisam bila vrijedna i da sam zabušavala na poslu.Govori mi kako sam teški neradnik.

0 komentari:

Objavi komentar