ponedjeljak, 4. prosinca 2017.

DJEVOJKA IZ KOMSILUKA POZVALA ME NA RODJENDAN



Djevojka koja zivi u mom komsiluku, i mladja je od mene dvije godine, pozvala me na proslavu svog 22. rođendana. Nismo nešto posebno dobri, ali nikada nismo imali nikakvih problema.
Lijepo smo se svi provodili na rođendanu, a kada su svi otišli, ja sam ostao da joj pomognem počistiti stan. Međutim, ni sam nisam siguran kako, ali desio se odnos u kojem smo oboje uživali, a njoj se moj način mnogo dopao. Zbog toga smo nastavili i dalje da se viđamo i da imamo odnose. Ali, jedne večeri toliko smo se zanijeli da nismo pazili, pa je ona ostala trudna.

Njeni roditelji mnogo su strogi i morali smo da smislimo šta ćemo uraditi. Rekao sam joj da ćemo im reći kako se već jako dugo viđamo i da ćemo se uskoro vjenčati. Mislio sam kako će to biti moja najveća greška u životu, ali sam onda počeo da uviđam koliko je to bio dobar izbor u mom životu. Danas ne možemo da zamislimo život jedno bez drugog, mnogo se volimo i poštujemo i sretni smo. Čak smo sklopili dogovor kako ćemo da proširimo porodicu kada ona završi fakultet.

0 komentari:

Objavi komentar