nedjelja, 10. prosinca 2017.

MEKANI I PRHKI KOLAČIĆI...MA TOPE SE U USTIMA A OD OVE SMJESE DOBIJETE 60 KOLAČIĆA


Meni je od ove smjese došlo 60 komada
Sastojci:

300 g brasna
100 g secera
prstohvat soli
2 zutanjka

80 g mljevenih ljesnjaka ili badema
200 g maslaca ili margarina
marmelada za punjenje kesica
secer u prahu(po zelji)

Priprema:

Prosijati brasno, u sredinu staviti: secer, zutanjke, sol i mljevene ljesnjake.Iznad svega toga staviti maslac koji sam prethodno narezala na manje komadice. Sve dobro zamijesiti u glatku smijesu i ostaviti u frizideru sat vremena (ili na hladnome mijestu). Komad tijesta sam razvaljala u dugacku kobasicu(kao kada radim njoke od krumpira)i rezala komadice velicine ljesnjaka.Oblikovala sam loptice i repom  kuhace napravila rupice u sredini(malo sire rupice). Oblikovane loptice stavljam na pleh, na koji sam prethodno stavila papir za pecnicu. Pecnicu prethodno ugrijati. 180-200*C.
Peci od 12-15 min.,dok ne potamni malo. Ostaviti keksice da se ohlade. Mozemo ih puniti maremeladom i drugi dan. Prije nego sta sam stavila marmeladu posipala sam ih staub secerom (staub secer po zelji). Ove sam danas pravila sa mojim pomagacem.Decembar, 2011.
Rucice male..

Posluživanje:

Nisam ih punila marmeladom od ribisa vec od jagoda. Meni je doslo 60 komada.


0 komentari:

Objavi komentar