ponedjeljak, 11. prosinca 2017.

MOJA STARIJA SESTRA JE BILA OLIČENJE POŠTENJA. DO SVOJE 18. GODINE NIKADA SE SA MUŠKARCEM NIJE NI...



Moja starija sestra je bila oličenje poštenja. Do svoje 18. godine nikada se sa muškarcem nije ni poljubila, a da ne govorim o onim stvarima. Do svoje 25. godine je imala 3 ozbiljne veze, momke koje je dovodila u našu kuću, koje su naši roditelj prihvatali i svali ih SINE, momke koji su prije svega nju, a onda i cijelu porodicu, gledali u oči i lagali. Sva trojica su joj govorili da je žena njihovog života, de će je ženiti, da će biti majka nnjihove djece, a svaka veza se završavala na isti način. Nakon što su dobijali ONO, ubrzo su je ostavljali. Potpuno se razočarala u muškarce, u život uopšte, shvatila je da je biti pošten najveće prokletstvo današnjeg doba.
Zbog toga se okrenula potpuno krivom putu. Od zadnje veze je prošlo preko 6 mjeseci, a ona je za taj period bila sa desetinama muškaraca. Postala je, blago rečeno, SPONZORUŠA. Kako kaže ne želi više da bude žena jednog muškarca koji će se igrati njenim osjećanjima. Nekako mi je žao, jer znam da je u dubini duše i dalje ona časna i poštena djevojka i da sve je sveo ovo što radi zadnjih 5-6 mjeseci ustvari mnogo boli. Zbog nje sam i ja zamrzila muškarce. Žalosno ali svi su velika đubrad, ne znaju cijeniti časnu, poštenu, dobru djevojku i smatram ih glavnim krivcima zbog toga jer je sve manje časnih djevojaka.

0 komentari:

Objavi komentar