četvrtak, 14. prosinca 2017.

MOJA SVEKRVA JE RELATIVNO MLADA ŽENA IMA 42 GODINE I NOSI KAO PRAVA GOSPOĐA....



Moja svekrva je relativno mlada žena ima 42 godine i nosi kao prava gospođa. U početku se nismo slagale, ali sa njom sam postala bliska otkako je njen sin postao “ovisnik”… pije, kocka, vjerovatno se i švalera… od supruga sam postala totalno udaljena. Svekrvu gledam kao najbolju prijateljicu, volim je kao rođenu sestru jer mi je mnogo pomogla u životu, SLUČAJNO, ali je pomogla. Od kako sam je ulovila da zadovoljava svog bližnjeg komšiju, od tad me ceni.

Tu noć je bila sokirana i uplašena, ja sam se okrneula i otišla. Sutradan vodile smo priču o muškarcima, ona je predložila da probam gru*njak sa njom, dvoumila sam se i na kraju pristala. Svekrva i ja imamo istog ljubavnika i totalno smo iste, imamo iste vrline i obožavamo našeg komšiju.

0 komentari:

Objavi komentar