petak, 8. prosinca 2017.

NAŠA MAJKA JE UMRLA PRE TRI GODINE. MOJA STARIJA SESTRA JE U DRUGOM GRADU ...

dfdfd

-Naša majka je umrla pre 3 godine. Moja starija sestra je u drugom gradu,tamo studira, a ja sam ostao sam sa bratom koji sada ima 7 godina. Naš otac nije nikada kod kuće jer vozi kamion i više je u inostranstvu nego kod nas.. Godišnje dođe 3-4 puta, a ja sam ostao sam sa svojim bratom. Prije 4 dana sam napunio 19 godina bez moje majke pored mene, oca i sestre… Samo ja i moj mali brat kojeg ja moram da odrhanim.

Isti je kao ja, imam osjećaj kao da sam mu ja sve  i mama i otac. On se i ne sjeća kako naš otac izgleda. Fali mi druženje i sa mojim društvom pa da malo izađem u grad, da upoznam kakvu lepu devojku. Ovako ne mogu ništa uvek se moram brinuti oko brata jer je još uvijek kao beba..boće pomozi nadam se da ću izaći kao pobednik…


0 komentari:

Objavi komentar