srijeda, 6. prosinca 2017.

OSTAVILA ME PRIJE 2 TIJEDNA. NAKON 6 I POL GODINE VEZE, OTIŠLA JE U NJEMAČKU


 
Ostavila me prije 2 tijedna.Nakon 6 i pol godina veze.Otisla je u nejmacku da nam nade stan i posao da mozemo rijesavati svatove. pocela raditi i nakon 4 dana me ostavila.Mislio sam samo faza.Mozda je daljina.Promjenit ce se sve kad nade stan i dodem gore.2 tj nije bilo poruke, poziva, blokirala me.Ubijalo me je. 2 god smo zajedno zivjeli svako sam jutro gledao isti osmjeh istu srecu sto se budi

kraj mene to nije mogla sakriti.Sve do veceras sam bio stvarno lose sve me podsjecalo na nas. A veceras sam dobio presliku dopisivanja u kojoj pise da je njoj super bez mene i da ima netko ko radi s njom, da nije ozbiljno al se vidaju kad stignu.Nakon toga nisam nista osjecao ni tugu, ni razocaranje, bas nista.to se slomilo u meni .30.5 4ever ili ne

0 komentari:

Objavi komentar