petak, 1. prosinca 2017.

Par mjeseci nakon što smo se vjenčali počeli su naši problemi. NISAM MOGLA DA OSTANEM TRUDNA :( Kako je vrijeme ..



Par mjeseci nakon što smo se vjenčali počeli su naši problemi. NISAM MOGLA DA OSTANEM TRUDNA 🙁 Kako je vrijeme odmicalo moj muž je bio sve nervozniji, optuživao je mene da sam kriva, a kada bi popio govorio bi da sam “nerodkinja” da sam “jalova” i tako to. Nakon nešto više od 5 godina ljetos me kao zadnje pseto istjerao iz njegove kuće i rekao mi da treba da se ubijem, jer od mene nikakve vajde na ovom svijetu nema. Rekao mi je da džaba trošim kisik, hranu i tako to…

Bila sam slomljena od bola i zaista sam u par navrata pomišljala da se ubijem, jer bukvalno sam dotakla dno, a onda je moje tjelo naglo počelo čudno da se ponaša, mučnine, a kada sam shvatila da mi menstruacija kasni bilo mi je jasno, ali nisam mogla da vjeruje. Uradila sam test i pokazao je da sam trudna, a onda sam istog trenutka otišla do muža i saopštila mu radosnu… Mislio je da ga lažem kako bi me vratio, ali kada sam mu pokazala od sreće je počeo daplače. Zagrlio me i zamolio da mu oprosim. Oprostila sam mu bez razmišljana i evo odbrojavamo dane do mog porođaja. Djevojčica je i zvati ćemo je Anđela ime koje se nametnulo samo po sebi 🙂

0 komentari:

Objavi komentar