petak, 8. prosinca 2017.

PRESELILA SAM SE SA MUŽEM I DECOM U AMERIKU RADI BOLJEG ŽIVOTA...

Rezultat slika za Preselila sam se sa muzem i decom u Ameriku radi boljeg zivota

Preselila sam se sa muzem i decom u Ameriku radi boljeg zivota. Dugo smo trazili kucu i onda smo pronasli i to za dobru cenu. Bilo nam je cudno da je onakav dvorac od doma toliko kostao, ali smo se i mnogo radovali. Kupili smo kucu i uslili se. I onda krece pravi pakao. Deca su se zalila da cuju razne zvukove i da im se vrata od sobe otvaraju sama.

Muz i ja nismo verovali misleci da su to ‘decija posla’. A onda sam se ja jednom tusirala kada su se vrata krenula sama od sebe otvarati iako su bila zakljucana. Jeza me je obuzela i samo sam se nadala da je sve samo san, jer inace ne verujem u takve price. Ljudi, ne osudjujte nekoga ko vam prica neverovatno zivotno iskustvo, jer nikada ne znate sta vam se moze desiti.


0 komentari:

Objavi komentar