utorak, 5. prosinca 2017.

SAZNAO SAM DA NA TATINOM TAJNOM RACUNU IMA



Uvijek smo zivjeli lijepo i lagodno imali kucu,stan,vikendicu ali nikada se nismo bahatili. Sestra i ja kad smo zavrsili srednju skolu dobili smo po golfa peticu  ali se nismo izdvajali od drue djece,za izlaske smo dobivali po par hiljada dinara nista pretjerano. A nas tata ima firmu koja odlicno posluje jedna se bavi ciscenjem a druga uvozom i izvozom,skoro sam i ja poceo raditi kod njega i imao sam pristup dokumentima poslovanja firme. Vidio sam da firma zadnjih deset godina ide sam u plus a onda sam saznao za jedan tajni racun na kojem tata ima 400 hiljada eura.

Nisam mogao vjerovati da toliki novac ima i poslije toga sam se malo promijenio posatao sam bahatiji,krivo mi je zbog toga ali jednostavno osjecao sam neku moc i kao da ostali nisu kao ja. Tata je to primijetio i onda mi je dao jednu vaspitnu rekao mi je ako se ne vratim i normalu i prestanem trositi novac kao budala da ce me otpustiti iz firme pa da se snalazim kako znam i umijem.

0 komentari:

Objavi komentar