petak, 15. prosinca 2017.

SUPRUG ME VARA I TO SA MOJOM NEKAD NAJBOLJOM DRUGARICOM....




Suprug me vara i to sa mojom nekada najboljom drugaricom, MOJOM SESTROM. Njihova veza traje već par godina (koliko ja znam) i sve to trpim samo zbog naše djece. Ja sam odrasla bez roditelja i dobro znam kako je to i nisam željela da to moja djeca osjete. Djeca nisu kriva da ispaštaju i bojim se da ne krenu lošim putem. Međutim, za vikend je moj muž otputovao u Grčku sa tom svojm ljubavnicom i i juče sam od njega dobila SMS u kome mi je napisao da kada se vrati želi da stan bude ČIST da se “izgubimo” i ja i djeca i da ne želi više ni da nas vidi ni da nas čuje.

Tih par riječi mi je bilo dovoljno da shvatim da sam ostavljena… Sve sam mu pustila, sve samo da ne dira porodicu i na kraju mi je i to oduzeo. Prevarena, ponižena, ostavljena… Imam još 3 dana da se snađem gdje da se iselim sa dječicom… kako da im kažem da moraju napustiti svoju sobu, svoj stan… kako da im kažem da će rasti bez oca 🙁 🙁 🙁 Zašto…? Gdje sam pogriješila…?


0 komentari:

Objavi komentar