subota, 9. prosinca 2017.

IMAO SAM VELIKU FIRMU U ŠVICARSKOJ, BAVILI SMO SE...



Imao sam veliku firmu u Švicarskoj, bavili smo se proizvodnjom namještaja. Bio sam jako bogat, imao sve što poželim. Tu firmu sam izgradio zajedno sa svojom ženom, koja je bila tu za mene uvijek, sve smo dijelili. Sa njom sam imao 2 sina i jednu kćerkicu, moju mezimicu. Jednog dana vratio sam se sa posla kući, i vidio otvoren sef u kojem smo držali sve pare, mislio sam da su provalnici ali zapravo to je sve uzela moja žena. Otišla je nakon toliko godina i povela djecu, ostao sam bez svega, para više nisam imao za nabavku drveta za namještaj tako da sam firmu morao prodati za jako male pare, od tih para sam kupio kartu za povratak u moju Zemlju rođenja, Bosnu, vratio sam se tamo gdje ništa nisam imao.

I nevjerovatno, čuo sam da se prodaje neki plac u blizini Tuzle, kupio, digao kredit i opet izgradio firmu za proizvodnju namještaja, našao ženu, oženio se i čekamo  bebu. Kada me žena napustila mislio sam da nikada neću doživjeti nešto lijepo, ali zahvaljujući Bogu sve sam to prebrodio i započeo novi život.


0 komentari:

Objavi komentar