ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

IMAM 17 GODINA I DOPISIVALA SAM SE 4 MJESECA SA JEDNIM MOMKOM IZ SUSJEDNOG GRADA KOJI IMA 25 GODINA. NAPOKON SMO NAŠLI ...



Imam 17 godina i dopisivala sam se 4 mjeseca sa jednim momkom iz susjednog grada koji ima 25 godina. Napokon smo našli vremena i načina da se vidimo i totalno sam se oduševila njegovim izgledom, međutim prvi spoj je prošao, a on ni ruku na mene nije stavio što me melo iznenadilo. 6-7 spojeva nakon toga smo još imali, ja sam išla kod njega, on dolazio kod mene i ništa, ni poljubili se nismo, da ne govorim o ONIM stvarima. Već sam bila postala skroz nervozna, mjesecima nisam imala odnose, jer ga nisam željela prevariti, ono zaljubila sam se skroz. Juče smo se ponovo vidjeli i kada sam shvatila da opet neće biti išta, sva uspaljena nakon višemjesečnog “posta” rekla sa mu šta mi je na duši i da želim da vodimo ljubav. Preuzela sam inicijativu kako se to kaže, a on me je tada samo nijemo pogledao, slagat ću vas, ali kao da mu je krenula suza iz oka i onda samo prokomentarisao: “Znači ista si kao sve druge… mislio sam… pa imaš samo 17…” Ustao je od stola, platio račun i bez pozdrava otišao. Pokušala sam mu se javiti na mob, ali ne odgovara, a na FB-u me odma blokirao. Koja sam ja ludača, nemogu da vjerujem. Lijep kao bog, a glup kao konj, teški papučar san svake djevojke. Bolje da sam se trošila sa nekim drugo, a njemu glumila nevinašce. Nadam se da ću ga uspjeti nagovoriti da se pomirimo, a onda Tanja zna šta i kako dalje… 🙂


0 komentari:

Objavi komentar