ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

ULAZIMO DECKO I JA U KLADIONICU I ONA LIKUSA…



Ulazim sa deckom u kladionicu i naplaćuje tiket od 16 700 dinara. Radi jedna usnata likusa koja popusila pola gradu. Daje mu ta cura pare i on nju da pocasti da joj 700 dinara a ona mu onako ladno rece ” Od skoro 17 hiljada dinara dajes mi samo 700″.. A on pogleda nju pa mene nasmija se i govori joj “Ahh izvini moja greska mozes li mi vratiti te pare?” Ona mu vrati on iz dzepa izvadi gutu para uze tih 700 dinara i vrati medju njih i rece joj ” Izvini molim te nikada ovako vise necu pogrijesti”
A da ste vidjeli facu te cure pa to se rijecima ne moze objasniti ostala je zatecezna i bez teksta.
Zaista je bezobrazna umjesto da s ezahvali za tij 700 dinara koje joj nije morao dati nego je fino pocastio ona prokleta trazi jos,zato obozavam svog decka koji joj je pravo suknuo jer je on tip covjeka koji ne voli tako proklete i bahate osobe.



0 komentari:

Objavi komentar