utorak, 28. studenoga 2017.

ISPALA SAM GLUPA I NAIVNA RADI NOVCA ..



Iznenada su mi pocele stizati razne porukice sa nepoznatog broja u fazonu ej cao ljepotice mozemo li se vidjeti,cuo sam da volis da saras i tako to. Prvo sam pomislila da me muz testira,pa sam onda mislila da me komsije zezaju a na kraju mi je proslo kroz glavu mozda se ja zaista svidjam nekom. Ali sam samo fino kulturno odgovorila na poruku: ” Izvinite,vjerovatno ste pogrijesili brojâ. A nakon nekog vrremena dosla mi je dopuna od 10000 uz poruku pocasti se. Iz pristojnosti sam se zahvalila a onda je pocelo nase dopisivanje,sve smo bili opusteniji pa sam mu kasnije pocela slati i neke hot slike zaista je bio onako fin,kulturan i srdacan covjek. Nakon 4 dana pisanja dogovorili smo se da se vidimo u susjednom gradu i ja sam se fino spremila,sjela na bus i zaputila se na dogovoreno mjesto. Kada sam tamo dosla na dogovorenom mjestu cekao me moj muz i samo je pitao ZASTO?.
Nisam znala sta da mu odgovorim jer sam bila kriva,a zaista za 28 godina braka nikad ga nisam prevarila a sada sam vjerovatno poklekla radi novca jer ga do sada nikad dovoljno nisma imala.


0 komentari:

Objavi komentar