utorak, 28. studenoga 2017.

IMAM 38 GODINA I SAMOHRANA SAM MAJKA…



Do prije dvoje godine vodio ga je moj muz dok nije sve prokockao na kocku,zene i razne druge gluposti nakon cega je zavrsio i na robiji. Od tada ja vodim hotel i posao je bas krenuo dobro jos plun na sve to ostajem s bogatim gostima svaku noc u sobi i nudim im svoje usluge na sta me oni nenormalno puno placaju a to mi je cista zarada i nemam poreza na to a veliku sumu novca zaradim. I ne osjecam nikakvu krivicu jer me je muz uvalio u ove probleme i ja se moram izbaviti jos sam i mlada osoba imam potrebu za odnosom a on je na robiji,i da ne bih onako dzabe bila s nekim bolje je da ovako sve to debelo naplatim. Dok sam bila obicna domacica niko se nije okretao za mnom a kako sam postala gazdarica svima sam porasla u ocima. Koliko su ljudima bitne pare,kada imas pare kao da imas sve !!!


0 komentari:

Objavi komentar