ponedjeljak, 27. studenoga 2017.

PRIJE 11 GODINA SAM JE ZAPROSIO I PRIHVATILA JE…



Prije 11 godina sam je zaprosio kratko smo se zabavljali  i na svu srecu pristala je da se uda za mene.
Medjutim kada je njena porodica saznala za to poceli su joj zabranjivati i bili su protiv toga,svasta su pokuavali ali nisu uspjeli. Pokusavala im je objasniti da se volimo i da nije bitno ko je kakav ali oni to nisu slusali cak su je jedan period zatvarali i tukli jer sam vidio masnice po njenim ledjima.
I moji nisu bili bas zadovoljni jer su govorili kako ima dosta lijepih “nasih” djevojaka ali se ja nisam obazirao na to. I uprkos svim pokusajima  da im objasnimo nismo uspjeli i ona je jedne noci pobjegla od njih i udala se za mene,nakon toga mjesec ili dva imali smo stranih problema jer su htjeli da je vrate ali nisu uspjeli. Danas nas dvoje imamo lijep i sretan zivot imamo dvoje djece ali ona nema nikakav kontakt sa svojim roditeljima i jako mi je zao zbog toga jer sam je mnogo puta uplakanu vidio.

0 komentari:

Objavi komentar