subota, 16. prosinca 2017.

IMAM 37 GODINA I PRVI PUTA SAM TRUDNA...DUGO SMO POKUŠAVALI DA DOBIJEMO BEBU.....




Dugo smo pokušavali da dobijemo bebu, 15 dugih godina i NA ŽALOST prije 7 mjeseci sam ostala trudna. Jako rizična trudnoća, od drugog mjeseca sam praktično prikovana za krevet, ali to nije problem, problem mi je što sam prije 10 dana saznala da MOJ MUŽ IMA DRUGU… dok se je borim za život da nam rodim nasljednike on… ne mogu ni da napišem šta radi! Nisam ništa govroila, čekala sam pravu priliku. Juče su se našli u jednom hotelu i ja sam se ovakva sa stomakom do zuba, na ovih 27 stepeni uputila ka tom hotelu. Ljubazna djevojka na racepciji se sažalila i rekla mi u kojoj su sobi, pokucala sam a kada su se vrata otvorila šokirala sam se. Na vratima ispred mene je bila moja komšinica, odnosno kćerka moje komšinice koja vjerujte nema ni 18 punih godina i koja je po godinama mogla da bude naša kćerka! Skamenila se od straha kada me vidjela, bez riječi sam prošla pored nje i ušla u sobu gdje je moj muž već bio “napucan” i spreman za “one stvari”.

Počep je da objašnjava, a ja sam mu tada rekla da šuti i da nastavi da radi ono zbog čega je tu! Sjela sam u fotelju i rekla ukoliko ne nastave da ću da pobacim bebu istog trenutka, a samim tim da ću i svoj život da dovedem na rub. Nije mi želja bila da ja njih gledam, željela sam da osjete grižnju savjesti i da me ovakvu jadnu i nikakvu gledaju dok mi oboja zbijaju nož u leđa, ali takođe sam cijeli taj njihov čin koji je trajao 10-ak minuta snimila što ću naravno iskoristiti mom muuž uzmem sve što ima, da ga ostavim na prosjačkom štapu kada se razvedemo, a već danas podnosim papire za razvod. Jedna čekam da mu vidim lice kada sazna da sam sve snimila i da će mi morati dobrovoljno sve da prepusti. Možda i ne bi, ali… djevojka je maloljetna!



0 komentari:

Objavi komentar