subota, 16. prosinca 2017.

SEKRETARICA SAM U JEDNOJ POZNATOJ FIRMI I DIREKTOR MI JUČE NIJE ŽELIO...



Sekretarica sam u jednoj poznatoj firmi i direktor mi juče nije želio dati 5 dana godišnjeg odmora kako bih mogla sa porodicom na more. Molila sam ga, ali nije promijenio odluku. Kada sam došla kući i saopšila ukućanima da ne idemo na more jer mi direktor ne da godišnji odmor, srce mi je pucalo od tuge kada sam vidjela tužni pogled moje djece, pogotovo ovog starijeg sina koji ima 8 godina i kome bi to bilo prvo more kome se radovao kao ničemu do tada. Cijelu noć nisam spavala, jednostavno morala sam pronaći način kako da usrećim moju djecu, morala sam dobiti taj godišnji odmor.

Jutros sam odma čim je direktor došao, na vrata stavila obavjest da je sastanak u toku, ušla za njim i bez da sam ga išta pitala, svukla svoju haljinu i tako u izazovnom donjem rublju mu prišla.
Ima 52 godine i odvratno je ružan, ali jednostavno sam morala, a nakon što smo to odradili na njegovom stolu, tada mi je odvratni gad rekao da se obučem i vratim na radno mjesto, jer imamo mnogo posla, a kada sam ga ponovo upitala za godišnji, on mi je tada samo rekao, KOLEGICE, TU PRIČU SMO VALJDA JUČE ZAVRŠILI… Sjedim evo ispred njegove kancelarije i ne znam šta ću… GAD ME ISKORISTIO, još uvijek ga osjećam u sebi, na sebi i sad se pravi pametan kao da ne zna zbog čega sam mu se dala…

0 komentari:

Objavi komentar